Retourbeleid

Bij Cibdol willen we verzekeren dat je ervaring zo goed mogelijk is. Ben je dus niet helemaal tevreden met je aankoop? Dan heb je de mogelijkheid deze te retourneren binnen 14 dagen na ontvangst op je leveringsadres.

Betalingen

Houd er rekening mee dat Cibdol geen afschrijvingen verwerkt totdat je product is verzonden. Als je een bestelling wilt annuleren voordat dit gebeurt, neem dan zo spoedig mogelijk contact op.

Voorwaarden voor retourneren

Alle producten dienen te worden geretourneerd in hun originele verpakking. Dus verzegeld, ongeopend en onbeschadigd (indien van toepassing).

Het retourneren van je product

Indien je een product wilt retourneren, neem dan via e-mail contact op met een medewerker van onze klantenservice op [email protected]. Een item mag uitsluitend worden geretourneerd indien dit vooraf geregeld is met iemand van ons team. Bij beschadigingen vervangen we het product graag voor je, zodra het originele item aan ons is geretourneerd en geïnspecteerd. Binnen 14 dagen na ontvangst van je product dien je ons te informeren dat je het wilt retourneren. Na onze toestemming, moet je je product binnen nog eens 14 dagen aan ons terugsturen.

Retouradres:

Handelsweg 1a
5492 NL Sint-Oedenrode
Nederland

Houdbaarheid

De houdbaarheid van je product vind je op het flesje. Elk flesje CBD-olie heeft een eigen houdbaarheidsdatum. Kijk op je flesje om deze af te lezen.

Vervanging

Indien je product bij de levering is beschadigd, informeer ons dan binnen 7 dagen na ontvangst van je item hierover. Gebruik het e-mailadres van hierboven om ons te informeren over de schade (met foto's). Zodra je het artikel aan ons hebt geretourneerd, inspecteren wij het en sturen we een vervangend exemplaar toe, indien van toepassing.

Wat te doen met defecte goederen

Als je een beschadigd product hebt ontvangen, neem dan onmiddellijk foto's. Zorg ervoor dat je producten veilig zijn verpakt voor het retourneren aan ons. Na overeenstemming met de klantenservice, verstuur je je product aan ons terug voor inspectie.

Restitutie

Indien er is verzocht om restitutie en je het product hebt geretourneerd, controleert een van onze medewerkers of het voldoet aan bovenstaande voorwaarden. Als dat blijkt bij de inspectie, doen we een terugbetaling in de vorm van een winkelkrediet of, indien mogelijk, via je initiële betalingsmethode.


Let op:

• Kosten voor het retourneren door de klant betalen we niet terug, tenzij het artikel beschadigd is gebleken bij ontvangst.
• We nemen klantenservice serieus, dus als je niet tevreden bent met een product horen we het graag van je. Neem contact op via [email protected]


Welk product heb ik nodig?