Bestellen en betalen

Kan ik ook producten bestellen buiten Europa?

Wij verzenden helaas geen producten naar buiten Europa.

Welke betalingsmethoden accepteren jullie?

Wij accepteren momenteel de volgende betalingsmethoden:

  • Visa
  • MasterCard
  • Maestro
  • Bank Wire Transfer
  • Giropay (Germany)
  • SOFORT Banking (Germany)
  • iDEAL (Netherlands)
  • Mister Cash (Belgium)

Mijn betaling is niet gelukt, wat moet ik doen?

Als de betaling niet gelukt blijkt te zijn, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Onze medewerkers zorgen voor een snelle en discrete afhandeling. Het e-mailadres is [email protected] en telefoonnummer 020-722 07 13. Voor alle betalingsmogelijkheden bekijkt u deze pagina. Vermeld bij uw bankoverschrijving altijd het ordernummer dat begint met B00.

Ik probeer mijn bestelling te betalen. Waarom zie ik geen betalingsopties?

Zeer waarschijnlijk heeft u een groothandelsaccount (wholesale) en heeft u de minimale orderwaarde van €250.00 ex. BTW nog niet bereikt. Verhoog het bedrag waardoor de betalingsoptie automatisch wordt getoond in uw winkelmand.

Accepteren jullie creditcardbetalingen met een prepaid card?

Tot onze spijt accepteert onze betalingsprovider geen prepaid cards. Voor een overzicht van al onze betaalmogelijkheden ga je naar de volgende pagina.

Is het mogelijk om met een creditcard te betalen van een bepaald land terwijl ik de betaling in een ander land wil doen?

Nee. Dat is helaas niet mogelijk. De 3D beveiligingscode van je creditcard genereert wegens veiligheidsredenen een mislukte poging tot bestellen.

Ik wil graag met een bankoverschrijving betalen, is dat mogelijk?

Ja. Dat is mogelijk. Maak in dat geval gebruik van een internationale (SEPA) overschrijving. Dit zijn onze bankgegevens:

  • IBAN: CH25 0023 3233 2125 1960 J
  • Swift/Bic: UBSWCHZH80A *
  • Bank: UBS Bank

*In sommige gevallen verandert je bank de BIC naar 40A. Dat is geen probleem. Vergeet niet je bestelreferentie B00XXXXX op de betaalopdracht te vermelden.

Het kan 1-2 werkdagen duren voordat de bankoverschrijving binnen is, je ontvangt een e-mail wanneer deze is geaccepteerd.

 

Kunt u het antwoord niet vinden?

Neem contact met ons op via

 

Telefoon

Maandag - Vrijdag: 08:00 - 16:30
 

Chat

Maandag - Vrijdag: 08:00 - 16:30

Keuzehulp