Mijn account

Waar maak ik een account aan?

Je maakt een account aan door rechtsboven op deze website op de knop 'Log in' te klikken.

Het lukt niet om in te loggen op mijn account.

Dit kan verschillende redenen hebben. We adviseren je direct contact op te nemen met onze klantenservice. Dit is mogelijk via [email protected] of +41 61 588 03 13. 

Ik zou graag een factuur van mijn account willen downloaden, is dat mogelijk?

Ja, dat is mogelijk. Log simpelweg in op je account en klik op 'bestelgeschiedenis en details'. Op het scherm zie je het label 'factuur' staan. Daaronder staat een pdf-bestand met daarin al je bestellingen.

Hoe slaan jullie mijn informatie op?

We slaan alle klantinformatie veilig en beveiligd op in overeenstemming met ons privacybeleid

Is het mogelijk om mijn accountinformatie te wijzigen?

Ja, dat is mogelijk. Je wijzigt je persoonlijke informatie onder 'Mijn persoonlijke informatie'. Een nieuw adres voeg je toe bij 'Mijn adressen'.

 

Kunt u het antwoord niet vinden?

Neem contact met ons op via

 

Telefoon

Maandag - Vrijdag: 08:00 - 16:30
 

Chat

Maandag - Vrijdag: 08:00 - 16:30

Welk product heb ik nodig?